[YENİ PROJE:(“KİTAP”;)]Jeoloji Mühendisliğinde Bilgisayar Programlama Uygulamaları

Ülkemizde jeoloji mühendisliği lisans eğitiminde bilgisayar programlama adı altında okula yeni gelen birinci sınıf bebelerine gereksiz onca dersin arasında en güzel en anlamlı derslerden biri olan bu dersi “bu dersi nasıl verelim ki çocuğun aklı karışsın” diye düşünüp müfredatını hazırlamışlar.

Öyle veriyorlar. Tam bu noktada itirazım var ulen deyip heralde başımdan büyük işlere girişmiş oldum ki geçtiğimiz Eylül’den bu yana hala kitap ile uğraşıyorum.

Bilmiyorum kitap olarak yazıyorum ama yayınlanırsa hangi yayınevi kaç liraya basar kaça satar benim hesaba ne kadar geçer yine bi fikrim yok 😀 aylık sigara paramı karşılasın yeter 😀

Peki bu kitabın yazılış amacı, öğrenciye katmaya çalıştığı şey tam olarak ne ? diye soracak olursanız

el-cevab:

mesleği ile ilgili şeyleri hakkında programlama yapacak sadece o kadarını öğrenecek bunun için jeolojiyi tam anlamıyla bilmesine gerek yok burada öğrendiğini ilerleyen senelerde zaten derslerde görecek. Yani ileriki senelerdeki dersleri hakkında fikir edinmiş olacak.

Jeolojinin ne kadar zevkli olduğunu öğrenecek

Hem python hem de C# üzerinde programlamayı eş zamanlı olarak öğrenecek, ileride istediği zaman hangisini kullanması gerektiğine kendisi karar verecek.

kitaptan bir bölüm

 

Şu an 41 sayfa gibi görünse de önce konuları sonra kodları içerisine yerleştirme gibi bi planım var. Sayfa sayısı artacaktır illa ki.. İçindekiler kısmına aşağıdan bakabilirsiniz.

 

içindekiler

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll Up